czwartek, 8 marca 2012

One Direction :***

Weeraa już pisała na ich temat, ale napiszę co we mnie świtaa xD
Głupia miłoszcz ! x P 

` . Chyba zaczynam mieć świraa jak te wszystkie laski z gim ;P . x D
Na punkcie One Direction i ich piosenki What Makes You Beautiful :)

Ostatnio z Karoo darłyśmy się na przerwie ^^ Chłopaki są zazdrośniii ! ; P
O mnie i o Karoo rzecz jasnaa x D

Są boscy. Ich piosenka coś wygrała, ale nie wiem coo O,O
No, ale ja jestem zabujananananaaa xD
W domu se wieże na maxxa i słucham. Wleciał Ernest i mi przyciszył, a ja na fula, potem Mikołaj kazał mi włączyć bajki i musiałam lecieć i pauzwoać ;C Mam megaa świra ; P

Słucham tego Non Sztop. Dzisiaj nocuje u mnie Karolina to se pośpiewamy, ale to u mnie i zamknięte, bo się ktoś wkurzyy xD
`No to będzie impraaa.
A tak dla waszej wiadomości i świadomości kim wgl. są One Direction napiszem skład ich zespołu :)

` . Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne i Zayn Malik ^^


Nwm który to któryy x D Ale grunt, że znalazłam w Wikipedii ich imionaa xD
Banał to był :*


No, ale to nie wszystko :)
Chciałam się wam pochwalić z życia privv ; dd
` . Już nie mam jednej dziurki w lewym uchuu! Mam dwiee ! x D
A w prawym mam cztery ... x D A, no i robiem see pasemko. Chyba zielonee ^^ Tak ładniee to wygloonda ;*


No i na koniec posta, a był on... Dziwny - "strendżowaty" jak mawiamy w klasie dodam może parę zdjęć zespołu oraz ich debiutancką piosenkę :)










I ta historyczna piosenka. (Albo histeryczna xD)




Miłego słuchania :)


Byee, byee Koty wy moje ślicznee *u*


By . Adusia Black 
By . Olga i By . Karoo, która tu ze mną jest 

Brak komentarzy: