poniedziałek, 30 stycznia 2012

Przerobione fotki z MSP ; D

Kurdeem coś mnie wzięło i zrobiłam w gimpie avatar dla bieberfeverpl . Oto on :

Zajebisty , nie ?

Zaczęłam jeszcze przerabiać moją fotkę z MSP w gimpolu xD
Moim zdaniem wyszło zajebiszcie , a twoim ? Tada :
Sama robiłam ; Umisz tak ? No umisz ? x D

W każdym bądź razie spodobało mi się i przerobiłam jeszcze inne fotki . 
Czajcie na przerobioną JustinxaxD :
Cudnie - dede dla Weroniki ;*

I jeszcze na koniec taka mała niespodzianka też z gimpa :
My razem ;*
Słodko , prawda ?

Wiem, nie jestem 'zaawansowana' w tych sprawach ;]
Ale - nikt mi nie pomagał ;p
Zaciesh na ryyju -.-

Cóż , też chcecie popróbować ?

Chcecie linka ze znalezionym do pobroania gimpem ?

To se znajdźcie xddd


Bye , bye 'przerobione w gimpe xD' maślanki xD ( Wasza nowa ksywa )
By . Adusia Black






Brak komentarzy: