wtorek, 6 marca 2012

Lvl . -,-

Heej . -,- A więc dziś se wbiłam lv 9 ; x
Wiecie co .?! -,-
Wstydzcie sie ! ; x
NIKT nie chciał mi dac ani jednego grafa .! -,- W ciągu 2 tygodni dostałam tylko 3 grafy ! -,-
Dużo nie .?! -.- Ja po prostu trace cierpliwość ; x
Kiedy zaczynałam grać na msp wszyscy ludzie se pomagali ! ; d
Oglądali filmy ; x
Mój ostatni film wynosił 60 osób ! -,- A teraz to wam zależy na tych jebanych 1O sekundówkach! ; x
Nie no po tych wszystkich zmianach na msp po prostu ludzie zaczeli być chamscy i wog .! ; d
Ile ja osobą pomogłam nabić lvl . ?! -,- Chyba z 5 osób ! -,- Brakowało im z 3 tysiące a ja pomogłam ! -.-
Dobra trace cierpliwośc ; x Dość tych krzyków . ! -,-
Oto Screen z nabicia lv ; d
Brafoo JustinxaxD  . -,- Nabiłaś se sama lv ! ; d HIp Hip Hura .-,-
Narq Małpy i Żule ! ; p
JustinxaxD

Brak komentarzy: