piątek, 23 marca 2012

Jak trudno jest znaleźć własny styl -,-

Kopiowanie stylu wkurza!

Czyli jakie mam zastrzeżenia co do was.


Postanowiłam pisać takimi nagłówkami :)
Fajnie?
Nie ważne. Ważne jest to co chcę wam dzisiaj napisać.
tenia2000 - jej temat poruszę. Nie potrafi znaleźć własnego stylu ; cc

Kliknij Read More

Kopiowanie stylu - ubrania.

Kopiuje mój styl kompletnie! Kupuje moje looki i to nie zmienia kolorów! To mnie okropnie drażni.
Nie lubię swoich sobowtórów. To jest coś jak... psychofani! Natrętnie robaki -,- Nienawidzę czegoś takiego! Błagam, wszystkich, który czytają, o to, alby zmieniać kolory looków przed zakupieniem ich od innej osoby. Może ona <ta osoba, której look mamy na sobie> zezłościć się i... nie odzywać się do danej osoby, albo coś takiego... Hamstwo w państwie! tenia2000 - wiem, że mnie 'lubisz' itp. ale to nie zmienia faktu, że możesz sobie od tak kupować moje looki, a ja nie zareaguję na to źle.

Kopiowanie stylu - filmy i ArtBooki

Posiadam jeszcze jeden temat na kopiowanie. Fimy i Arty :)
Miło się je ogląda, ale niemiło jest, gdy ktoś ci te rzeczy kopiuje. Również zastrzeżenie do MS tenia2000 - imiona z filmów, Arty, historie filmowe. DON'T COPY PLEASE!
Dziewczyno, miej własny 'stajl'. Meow ;3

Tyle :)
Oczywiście ta wypowiedź jest strzeżona!
DONT COPY!


Meow ;3

By . Adusia Black 
Żwawo pracuję nad moim napisem i nic ; dd

Brak komentarzy: