środa, 7 marca 2012

One Direction ..

Japitole ; dd Tera wszyscy gadają o tych 5 chłopakach < chyba > ; d Kurff.. -,- Mają tak denne piosenki że aż chce sie tańczyć na ich grobiee. .xdd

Phii .. ^^ Chcą wygryźć Big Time Rush ze sceny . -,- Lol mi ichh .. xddd

Noo to tenn powiemm że ja uważam że to 5 małych dennych , gUpich Geji < bez urazy ; DD Albo ..xd Z urazą . xd >

Emm .. xdd To ja wam powiemm że dziś nie poszłam do sql i jutro też nie idem . :c "Chora" .. o .o Ale hujowo ;d Bo jutro na basen .. -,- A ja nie jade ;cc Fart jest taki że basen darmowy więc ;D No i że w ramach WF'u . xd To se pojade w następnymm tygodniuu niee Bejbe wy moje małe. .? xdd

Dobra bo mi sie kurffa nie chce nic pisać :D Ide złożyć Kornelowi , Kubie itp .. Życzenia z Okacji Dnia Kobiet. .^.^ Byee Koty ..! < 3

JustinxaxD

Brak komentarzy: