piątek, 16 marca 2012

Mój nowy film . ♥

Cóż... Dopiero 4 odc. ` Smile, a tutaj już nowy serial ; oo
Obiecuję jednak, że ta seria potrwa dość długo, ponieważ jest to mega oryginalny film pod tytułem:
` . Mysterious girls ♥
 Prawda, że fajnie się nazywa? Mam nadzieję :)
Kliknij napis Read More.


Powiem jeszcze, że na MSP mamy nowy konkurs, a mianowicie:
Klejnot Nocy
Egipski konkurs, więc ubrania także egipskie. Nie jestem pod wielkim wrażeniem, ani nie jestem zachwycona. Ładne są jedynie włosy... ;) Mnie przyciągają.
Nie wiem jak dla was, ale animy także są beznadziejne ;x Za dużo Egiptu. Nawet do filmu się nie nadaje ; cc Mi nic nie pasuje, a szkoda, bo do filmów bym wzięła chętnie. Mam taką jakąś wenę, a łapie mnie ona coraz częściej. 
Chciałabym powiedzieć jeszcze, że dostaje bardzo mało grafów. Rzadko widuję je w swoim mailu ;x
Czekam na waszą pomoc, bo wiem na co was stać ♥
Mam nadzieję, że wykorzystacie ten talent i pomożecie wbić 10 lvl do... wakacji ; cc Chyba w tyle to nie wbiję w takim tempie O,o
Kochani... dziękuję tym co pomagają. To na serio dużo znaczy ♥

By . Adusia Black
Stworzę sobie jakiś fajny napis :)


Brak komentarzy: