poniedziałek, 5 marca 2012

` . ѕмιℓє ♥

Hay . ^^

Pochwalę siem waam :
Zrobiłam se zakupyy takie kosmetyczne ♥
Oto co se kupilam xD

Peeling truskawkowy Nivea (nie wiem skąd xD)
Szampon Garnier
Odżywkę do włosów Pantene
Żel pod prysznic Avon
Pastę do zębów Elmex... x D

Jestem zadowolona, bo Karoo i Klaudia ze mną kupowały :* A nam siem Elaa pochorowała : cc Jesteśmy smutaskii ; cc
Cóż za tragediaa ; x

No, ale nie o moim prywatnym życiu mówi temat (;
Mówi o moim nowym serialu z MSP : ` . ѕмιℓє ♥

Będzie to bardzo sympatyczny serial o przygodach:
Sophie ♥ - Ma 15 lat i sis bliźniaczkę (: - Adusia Black
Rose (: - Ma 15 lat i jest bliźniaczką Sophie - JustinxaxD
Anissa ;] - Ma 15 lat i jest najeczką dziewczyn - Believer


Tadaan (;
To o nich będzie serial (: Starałam się, żeby was zaciekawiły ich prywatne rozmowy, krótkie tajemnice, wędrówki, randki, bale i dyskoteki i to wszystko, co znam, bo jestem praktycznie z nimi równa wiekiem (:

No, tyle ;P
Trochę mi się napisało o,o Miałam chyba wenę (:
I nowy serial ! : D

Obiecujecie, że obejrzycie? :C
Proszeem, błagam na kolanach :C

Z góry wielkie dzięki, tym dobrym ♥serduszkom♥, które obejrzą ` . ѕмιℓє ♥ . ` Odc.1 ^^

Do napisaniaa koty wy moje ;3
By . Adusia Black

Brak komentarzy: