piątek, 17 lutego 2012

Takiee dalesze infoo o mnie .. ! x DD

ELo . -,- Too ja no ja ;dd I takie ten no wiecie . x dd Mówiłam wam info o mnie . ; O Alee .. Tera powiem znowuu .. x DD No to czytać . x dd
Imie - Weronika  . x DD
Lat - 12 :3
Urodzona - 23 lutego 2000 roku . :D
Koffa - Justina Biebera , Johnnego Depp'a , Pitbulla i Kubusia. Olgeee. ; DD
Eee moje najki too .. : Olciaaa.. !! ; ****** Klaaaudiaa.. !; ******** Żanetta ; *********** I Kaaaaaroolaaa.. ! ; ********************* <moja szostra na facebooku . x DD >
Eee mieszkam w Krotoszycach . x , x Gdzie to .? x d A se luknij na mapee . ; DD
Ee no na facebooku możecie mnie znaleźć jako . :
Weronika Gurgul ... :c
A na nk . : W e R a M . ♥
To serce teeż i ta kropeczka wpiszcie ! x DD .. Mojee gg. :
33687669 piszajta. .. ; O A na no e-mail JustinxaxD@wp.pl x DD
Chyba wszysto nie dzidzie. ? x dd
Lamy ! ; dd  Byeee.. x DD
JustinxaxD

Brak komentarzy: