środa, 15 lutego 2012

Ale mam emotyy ! ; P

Paczajcie na moje emoty :
Emota 1 - kliknij se xD
Albo taa :
Emota 2 Klicknij se xD
I taaa xD :
Emota 3 ...
Albo this emota ;] :
Emoota 4 ...

Jak próbowałam wstawić do posta to nie szło , więc sory . ; )



Nie mam co pisać xD
Ostatnio prowadziłyśmy boską rozmowę z Werą przez CTR !

Pamiętasz Werciuu ?

Bo Muaa tak ; P

Przytoczę wam np. dwa kawałki . Ja to O , A Wera W .

W - Idę po makaron z serem i śmietaną : D
O - A nie umyć zęby ? xD


W - Boska jestem ! ;d
O - Ale ja jestem bosksiejsza !
W - A nie bo jaa ! Kto jest za tym , że jestem bardziej boska niż moja najka ? xD
O - Szpandaj ! jeszteśmy tak samo boskie ! Kocham Cię ! ; P 


Prawda , że pociągające ^^

xD

Bye , bye kotki wy moje !

By . Adusia Black 
By . Your Olga  ; P






1 komentarz:

JustinxaxD i Adusia Black pisze...

haha xdd Pamiętam to .. x DD Jesztem żajebista ;dd