wtorek, 21 lutego 2012

Hay Honey xD

Hej skarbie - Hay Honey jak w temacie ;*

Dzisiaj prosta sprawa na MSP czyli bunt do mojej wypowiedzi. Napisałam w CTR treść zamieszczonego tutaj obrazka, który zobaczycie zaraz. No dobra, napisałam i co widzę? Na chacie mi chyba 3 os. piszą, że głupstwa gadam. Looknijcie na fotkemm :
Mój proteścik z m.in. gim, MSP, SD, bloga mego, Eli, Klaudii, Kary i chłopaków xD

No i co wy w tym widzicie? Napis czy przestępstwo? Bo ja napis.... O.O

Piszcie w komach, bo nwm o co wam choodzi xP

PS: Na MSP nowe tło! Już nie walentynkowe tylko zwykłe < 3
Fajne, nie? Jak zaawsze >,<

No i jeszcze jedno - mnie też jakiś Kondziuu dobija xD
Mam takiego Kondzia w klasie, że mieliśmy brechtę na chemii o.o
xDDD

Bye, bye koty i chomiki xD
By . Adusia Black
By. Your Olga ; D

Brak komentarzy: