piątek, 17 lutego 2012

Baaseen . x dd

Heej lamy .. ^^ A więc ; dd Byłam dziś na basenie w sql < na WF'ie > Co nie . x d Będe tak jeździć co tydzień w piątek :D Za darmo . xddd Tzn . Tydzień temu byłam w środe ale zmienili nam na piątek .. ^^ Ee no i byłam taaamm . x dd To wiecie pływanie : DD No to ja z Olką pływam se coo nie . x dd Nagle ona sie topi . x D To płyne do niej : DD Wzieła mnie złapała za szyje . x D Aż tu nagle ja sie biore topie ! x D <hahah> No to biore żeby mnie puściła podpływam do brzegu i mówie :
-Olka złap sie mojej nogi ! : D
No i wziełam ją uratowałam . ; DD To potem szłam do Dżakuzji <jakoś tak> c .. nie . x dd To akurat był tam Kornel z Plisiem i Klaudiaa :3 Z natalką .-,- No to ja wchodze . x d Nagle bierzemy sie wszyscy napierdalamy wodą . x D <hahah> oczy piekły . ;c ALe to nic . x dd No i okejj . x D Potem szłam sie przebrać ale pierw sie umyć . : D No to my z laskami wchodzimy pod prysznic . x d Było tam akurat mydło koło pryszniców .o.o Ee to my se bierzemy mydło do rąk i sie nim myjemy nie . o.o <haha> lol ; dd Ja chcem już piątek następny ! :c Dobraa Byeee. ; DD
JustinxaxD

Brak komentarzy: