piątek, 27 stycznia 2012

Ocena MovieStar .

Hej ! Od dziś zaczełam robić na blogu oceny MovieStar . Chyba wszyscy wiedzą o co chodzi nieprawdaż .? : ) Będe oceniać ich ubiór ! : ) Okej zaczne. <3

basia0122  :
Jest tu za dużo wszystkiego ! Ta kokarda , spodnie , i naszyjnik nie pasuje . Kolory są naprawde dobrze dobrane . Lecz to co powyżej wymieniłam nie pasuje tobie ! ; / Zamieniła bym te spodnie na zwykłe rajtuzy w kwiaty ! : ) Moja ocena dla Ciebie : 7,5/10 % . 
P@uluś.! :)
Cóż co tu nie pasuje ? Wszystko piękne ! Kolory dobrze dobrane ten zielony z tym lekkim szarym plus ta fryzura . Geniusz. ! ; 3 Po prostu nic dodać nic ująć ! : ) Moja ocena to 10/10 %. ! 
123Majka
Moge dodać tylko tyle .. Tak jak wyżej ! Pięknie ! <3 Coś bym zmieniła ? Hm . Spodnie nie podobają mi sie wog. ale dodać te buty plus bluzke naprawde ładnie wygląda ! : ) Te uszy wyglądają tak zaje*biście jak były by z włosami razem ! . :3 Twoja Moviestar podoba mi sie naprawde ! ;3 Moja ocena .: Oczywiście że 10/10 % !  ♥

klaudia200503
Ugh .! -.- Kolejny zajebisty styl ! xD Strój naprawde bardzo sportowy . Wszystko pasuje a zwłaszcza te uszy wyglądają naprawde świetnie z tą fryzurą . Nic dodać nic ująć. Cud miód ! ;3 Moja ocena : 10/ 10 % . Zwariuje tu zaraz ! :D

agax13
Zajebiście następna ;d Spodenki plus ta bluzka są razem świetne ! Jak by ten ciuch był razem , a nie pojedynczy . Te buty mimo że są od poziomu 0'wego są naprawde świetne ! ; ] Cóż . mogłabym zmienić te włosy na kolor blond ale też wyglądają świetnie brązowe . Moja ocena : 9,5/10 % . 

słodka gwiazdeczka 
Hm . Co by tu .. Osobiście nie przepadam za ta koszulką i chyba nigdy nie będe. .Więc odrazu mówie że ta koszulka mi sie nie podoba ! ; / Reszta jest naprawde świetna . Lecz do twojego koloru skóry zmieniła bym te rajtuzy na kolor biały ! : ) Było by sweet !. ♥ Moja ocena dla ciebie : 9,5/10 % . 

Kto mi sie najbardziej podoba ? ; D P@uluś.! :) Bo ona naprawde dobrze dobrała kolory !; D . Niech moimi ocenami nie obrażają sie na mnie ! : ) Ja po prostu powiedziałam co sądze ! ; ] 
Do zobaczenia wkrótce ! : ) 
JustinxaxD
 

Brak komentarzy: