czwartek, 19 stycznia 2012

Huess - o mnie ♥

To sznofu ja xD
Myślę , że nie macie mnie dośćć . ?
No cóż - ja i JustinxaxD miałyśmy zrobić possta o sb , ale mi siem nie chcee . xD

I dlatego go właśnie robię Hueshueshueshues ♥

No dobra oto JA w rl . :
Mam na imię Olga , mam czternaście lat , nawiedzić można mnie w Lublinie , mam talent muzyczny , kocham gitary różneego rodzaju i keybord ♥ , kocham zwierzaczki - mam ich szporo , mam rodzeństwo , mam boszkie kumpelki ( Elę i Klaudię ) , jesztem boskaa ... xD I co by tu jeszcze ?
Pisałam już o mojej 'miłości' do Pitbull'a i Alexis Jordan , prawda ? Lubiem jeszcze Chris'a Brown'a , szczerze mówiąc lubię pioszenki Justina Biebera ... No ale siem nie śmiaać ! ... Bo zjem -,-" Lubię Selenkę Gomez . Tsaa -.- Lubiem ją ♥
I loffam się głupiać xD

No , to teraz  nie mam kompletnie czo napisać ; ]
Pomóóżcie mii ; *

Cóż - foteczek nie wsztawiam , ale .. Nie .
A więc możee .. Nie mam pomysłu co siem u mnie nie często zdarza ...

Piszcie w komach co chcielibyście o mnie wiedzieć - chętnie udzielę odpowiedzi .
( I doszły mnie pytania : Czy masz chłopaka ? - Tak mam , uwaga chłopcyy bez podrywów xD )

Bye , bye moje wy kuoteczki ;3
Adusia Black

1 komentarz:

JustinxaxD i Adusia Black pisze...

No , mam nadzieję , że się podoba .
Jakieś pytania >
Może z tego względu założę zakładkę kontakt !?
Hemmm .
Zobaczymy jeszcze xd
By . Olga