niedziela, 29 stycznia 2012

Ocena MovieStar. 2

Hej . Dziś ocenie znowu MovieStar . Oto one . :

Adusia Black
Olga chciała abym ją oceniła więc. :D CO ja ci tu moje koffanie moge powiedzieć. ? ;-* Ten twój koci nosek jest zajebiszczy .<3 Sama mam taki :D Całość idelnie komponuje sie ze sobą . Rudy kolor wygląda naprawde genialnie z czarnym ! : ) Co tu nie pasuje ? Hm . Moge powiedzieć że nie pasuje mi tu tylko te serce z namisem Mom .. x D Jest jakieś takie dziwne x D Huee ; 3 Moja ocena dla cb to . 9,7/10 % Ohh Yee Bejbe ; d 

Misia;))
Ohh jee bejbee ! ;3 No i to jest mój styl ! Dokładnie taki mam w rl :D Nie będe sie rozpisywać bo mi sie nie chce no ale powiem tyle . Szary , biały , czarny , kolory do siebie naprawde podobne . A połączone razem są biste ! ;-* Ta koszulka z tymi włosami również ze spodniami są takie skejtowe . x d Czyli mój styl :D Ocena dla ciebie . : 10/10 % !

Patka Z
Ojj Paatkaa ^^ . Lubiee czee ;3 Mimo że wiesz kogo udawałas nie . ? x D heeeh x D Fajny masz styl no przyznam xd Eee .. Getry plus sandały . ? o,O to tak można .?! x D Nie moge nic innego powiedzieć niż to że dobrze dobrałaś kolory . x d CO mi sie nie podoba ? Dół! x D Te getry są jakieś ; o No i nie ma spodni ! ;x Kooffanie nie obrażaj sie na mnie :D Ale dajce cii ocenkee : 8,5 / 10 % . Umcaa umcaa xd

sarac8
 Wiesz co . x d Ten czarny pasuje ci : D A ten rósoffy naszyjnik fajnie wygląda x dd Powiem ci że te oczy i włosy nie każdemu pasują . Np mi nie , mimo to mam . -,- Kurcze no fajnie wyglądasz coś sie przynajmniej wyróżnia czyli ta opaska ! :3 Sweet  . < 3 Moja ocena dla cb . : 9,5/10 %

tenia2000
Tak naprawde to ja nawet nie wiem z kąd cie mam w znaj , ale dobra x D . Co tu nie pasuje ? Opaska jest za ciemna ! Powinna być dopasowana do ciucha ! x d Czyli fioletowy kolor . Buty są paskudne ! I dodała bym ci rajtuzy . x d Było by biście ! : ) Ocena dla cb . : 7,5 / 10 % . 

Noo to tylee ! Do zoba jutro ! : D

JustinxaxD

4 komentarze:

tenia2000 pisze...

Po 1. Mogłabyś najpierw zobaczyć co mam w szafie i dlaczego dodałam takie kolorki!
Po 2 Nie wiem jak Ty ,ale ja w moim domu mam same podobne ciuszki!
Po 3 Twoje ciuchy nie są lepsze!
Po 4 Olga nie obrażaj się na mnie ,ale Weronika może.
Po 5 Widać ,że to Olga tą stronę zaprojektowała ,a nie Ty!

JustinxaxD i Adusia Black pisze...

Oj nie ważne , może ja tu więcej działam , bo to prawda , ale zobacz na Wecie , ona ma NAJPOPULARNIEJSZE posty na naszym blogu . To ona sprowadziła oglądalność ...
Bez Wery nie byłoby tak zajebiście . ;*

By . Olga

tenia2000 pisze...

Ale słuchaj każdy wie ,że ja nie jestem EXTRA na MSP ,a ona cytuje tenia2000

Tak naprawde to ja nawet nie wiem z kąd cie mam w znaj , ale dobra x D . Co tu nie pasuje ? Opaska jest za ciemna ! Powinna być dopasowana do ciucha ! x d Czyli fioletowy kolor . Buty są paskudne ! I dodała bym ci rajtuzy . x d Było by biście ! : ) Ocena dla cb . : 7,5 / 10 % . Na ocenę nie jestem zła ,ale na te kolorki dodaje tylko rzeczy ,które w.g mnie pasują w ogóle z reguły to nie ja ubieram moją moviestar tylko moja mama.Moja mama siedzi i zbiera mi kasę bo ja DUŻO wydaje. Więc może Weronika by może pomyślała za nim coś napisze!

Ja prowadzę moją moviestar tak ,aby dobrze wyglądała ja nie kupuje jakiegoś Badziewia!

JustinxaxD i Adusia Black pisze...

I trudno , badziewie między innymi Werci jest ładniejsze -.-
I koniec tematu xP

By . Olga .