niedziela, 15 stycznia 2012

Fameee !!!

Hej ! :3 A więc tu JustinxaxD i mam taki problem z fame ! ; //
Widzicie ile mam znaj .?-,- Z 152 znaj moje filmy ogląda 30 osób.. !!! Nie ma sensu ich przyjmować.-,- Od tej pory usuwam każdego kto nie ogląda mi moich filmów !- , - Nie ma tak łatwo .!-,-
Kasa. : Może to nie dużoo ^,^ Ale dlatego że nie będe ogl . 10 sek. ; ] Wieciee chcem nazbierać cuunajmniej 2.000 sc aby dać 3 prezenty z l.ż osobie która mi ogląda regularnie filmy! ; ]
Fame : Ohh Fame , fame , famee ; PP Jak widzicie mam 154.796 / 160.000 fame ! : DD Tak małoo braak ! ;/ Niecałe 5 tysięcy !! Ja wam daje regularnie grafy i oglądam filmy a wy nawet 1 małego grafa nie chcecie dać ! -__- Dla mnie to wielka masakra bo pewnie nigdy nie wbije tego wymarzonego 8 lvl =_= No dobra to tylee ! ; d Więc jak mówiłam grafy , filmy albo Baaj ze znaj ! : DD
JustinxaxD . 



Brak komentarzy: